NAUCZYCIELE: SZKOŁA

 
Klaudia_Zielinska.jpg

KLAUDIA ZWALIŃSKA

WYCHOWAWCZYNI KLASY 2 A

Klaudia Zwalińska ukończyła studia licencjackie na kierunku Wczesna edukacja z językiem angielskim na Uniwersytecie Gdańskim. Obecnie, kończy studia magisterskie na kierunku Pedagogika specjalna na Uniwersytecie Gdańskim. Klaudia pracuje w British International School od października 2013 roku, wcześniej jako nauczyciel w świetlicy, a następnie jako asystentka nauczyciela. Klaudia kocha ludzi i otaczający ją świat. Jest zawsze pomocna i przyjazna.

Anna_Bukowska.jpg

ANNA BUKOWSKA

WYCHOWAWCZYNI KLASY 2 B

Anna joined BISG team in 2017. After graduating from the University of Gdask in 2012, she moved to London where she lived for five years. During this time, she taught ESL (English as a Second Language) in English language schools as well as she held the position of a teaching assistant in a primary school. She also has got experience teaching EAL (English as Additional Language) in both primary school and Gimnazjum in Poland. She loves reading books, travelling and cooking.

Jagoda_Chytkowska.jpg

JAGODA CHYTKOWSKA

WYCHOWAWCZYNI KLAS 2 A + B

Dorota_Jaros.jpg

dorota JAROS

WYCHOWAWCZYNI KLASY 3 A

Dorota pracowała jako nauczyciel języka angielskiego w przedszkolach i szkołach językowych na terenie Trójmiasta. Od zawsze pragnęła pracować z najmłodszymi, gdyż są oni zawsze chętni do nauki i ciekawi świata. Posiada pasję do nauczania małych dzieci i budowania ich wyobraźni, co ma odzwierciedlenie w nauce. Praca z dziećmi daje jej dużo satysfakcji, zwłaszcza że każdy dzień z nimi jest inny i zaskakujący. Dorota Jaros ukończyła Uniwersytet Gdański z tytułem magistra Filologii angielskiej, a jako dopełnienie swoich kwalifikacji – studia podyplomowe w zakresie edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej.

Krystyna.jpg

KRYSTYNA MALINOWSKA

WYCHOWAWCZYNI KLASY 3 B | KOORDYNATORKA ICT

Krystyna uzyskała stopień magistra w 2010. Ukończyła rownież studia magisterskie z nauczania/pedagogiki na Uniwesytecie Hertfordshire w Anglii. Spedziła czas w Hiszpanii na wymianie Erasmus, co zaowocowało nowymi kontaktami ze  środowiska międzynarodowego.  Krystyna pracowała w szkołach w Londynie i Hertfordshire. Krystyna wierzy w nauczanie holistyczne, które pozwala każdemu uczniowi osiągnąć swój potenciał. Była również Liderem Harcerstwa (Sekcja Zuchy) w Hertford.

Ola_Włodarczyk.jpg

aleksandra włodarczyk

ASYSTENTKA WYCHOWAWCÓW KLAS 3

Aleksandra rozpoczęła pracę w BISG w 2017 roku jako asystentka nauczyciela w klasach 1AA oraz 1RA. W 2009 r. studiowała filologię angielską ze specjalnością translatoryka na Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy. Od zawsze marzyła o nauczaniu, które było i jest jej pasją. Obecnie studiuje nauczanie wczesnoszkolne. Interesują ją sztuka i siatkówka. Prowadzenie „Mural Club” w BISG daje jej ogromną radość.

___.jpg

ALEKSANDRA GILIŃSKA

WYCHOWAWCZYNI KLASY 4 A | ASYSTENTKA WYCHOWAWCZYŃ KLAS 2 | JĘZYK POLSKI

Aleksandra urodziła się w Kołobrzegu. Od najmłodszych lat wiedziała, że chce zostać nauczycielką. Dlatego w czasie liceum zgłosiła się na ochotnika do lokalnej szkoły podstawowej, gdzie pomagała dzieciom w odrabianiu zadań domowych. Po ukończeniu studiów Aleksandra przeprowadziła się do Gdańska, aby realizować swoje marzenia. Posiada tytuł licencjata z filologii polskiej i obecnie kontynuuje studia, aby uzyskać tytuł magistra. Oprócz nauczania, Aleksandra lubi podróżować, uczyć się nowych języków i odkrywać inne kultury. Uwielbia też literaturę i dziewiarstwo.

___.jpg

joanna antczak-sokołowska

WYCHOWAWCZYNI KLASY 4 B | JĘZYK POLSKI

Urodziła się we Wrocławiu, gdzie ukończyła studia polonistyczne oraz teologiczne. Tam też podjęła pracę nauczycielki języka polskiego w Autorskich Liceach Artystycznych. To właśnie w tej szkole ukształtowały się zręby jej myślenia na temat edukacji – uważa pozytywne relacje nauczyciela z uczniami za podstawę dobrego nauczania i pracy wychowawczej. Po przeprowadzce do Gdańska ukończyła Podyplomowe Studia Logopedyczne oraz Neurologopedyczne na Uniwersytecie Gdańskim, pracując zawodowo jako nauczyciel, a później  jako logopeda. Przez cały czas swojej pracy zawodowej brała udział w licznych szkoleniach i treningach z zakresu dydaktyki nauczania, technik i stylów uczenia się, porozumienia bez przemocy, terapii behawioralnej, pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, z uczniem zdolnym. W ostatnich latach współpracowała też z Instytutem Tutoringu Szkolnego jako trener i superwizor w ramach projektu „Wychować Człowieka Mądrego”. Chętnie podróżuje, gotuje, czyta, pisze teksty, uczy się i naucza innych. Lubi zwierzęta – ma dwa psy i kota.

Sebastian.jpg

SEBASTIAN MOLCAN

WYCHOWAWCA KLASY 5 A | MATEMATYKA

Sebastian Molcan urodził się w Kołobrzegu w 1993 roku. Po ukończeniu szkoły średniej przeniósł się do Gdańska, aby studiować matematykę na Uniwersytecie Gdańskim. Zostanie nauczycielem było jego marzeniem przez całe życie, przez co jest zachwycony pracą w BISG. Pracował z dziećmi ze wszystkich grup wiekowych, a ponadto przygotował bardziej zaawansowanych uczniów do udziału w różnych konkursach matematycznych. Jego największym hobby jest gra w koszykówkę. Wraz ze swoim zespołem startuje w lokalnej lidze amatorskiej. Lubi też jeździć na motocyklu, oglądać filmy i czytać książki. Jego ulubioną serią jest Star Wars.

Neil.jpg

NEIL BRITTON

WYCHOWAWCA KLASY 5 B | JĘZYK ANGIELSKI

Neil dorastał w północno-wschodnim Londynie, uczęszczając do tej samej szkoły co David Beckham i Harry Kane (choć nie w tym samym czasie). Uwielbia literaturę i ma szczególną słabość do klasycznej literatury rosyjskiej. Jeden z czterech lat kursu BA Hons spędził, mieszkając i studiując w Rosji, co było wyjątkowym i zmieniającym życie doświadczeniem. Na ostatni rok studiów wrócił na uniwersytet w Essex i ukończył go w 2002 roku. Nie wiedział, że w jego pobyt w Rosji zainspirował go do rozpoczęcia międzynarodowej przygody w 2009 roku. Po sześciu latach pracy w Social and Housing Services w London Borough of Hackney postanowił przekwalifikować się i rozpocząć karierę nauczycielską. Po trzech latach sukcesów w Odessie na Ukrainie, w 2012 roku przeniósł się do Warszawy. Oprócz BA Hons, posiada również tytuł PGCEi z Nottingham University i kwalifikację CELTA. Przez ostatnie pięć lat uczył języka angielskiego i literatury w grupach wiekowych 7-11 lat w międzynarodowej szkole w Warszawie. Ponadto, ma doświadczenie w nauczaniu uczniów w wieku 6-60 lat. Jego hobby są czytanie, oglądanie baseballu oraz granie i oglądanie piłki nożnej. Jest zapalonym fanem Tottenhamu Hotspur i próbuje ich zobaczyć, zawsze gdy odwiedza swoją rodzinę w Londynie. Nie gotuje często, ale kiedy mu się zdarza, robi pyszne grzybowe risotto.

Piotr D..jpg

pIOTR DERUŚ

WYCHOWAWCA KLASY 6 A | KOORDYNATOR NAUK PRZYRODNICZYCH

CHEMIA | FIZYKA | MATEMATYKA

Piotr Deruś urodził się w Biłgoraju w Polsce. W latach 90-tych wraz z rodzicami przeprowadził się do Toronto w Kanadzie. Piotr studiował fizykę i astronomię na Uniwersytecie w Yorku w Kanadzie oraz edukację w D'Youville College w Nowym Jorku. Posiada certyfikat nauczyciela Ontario College of Teachers. Pracował w szkołach na całym świecie: w Kanadzie, na Bliskim Wschodzie, a teraz w Polsce. Uczył wszystkie grupy wiekowe od 7 do 13 roku życia. Jego ostatnia praca była w szkole brytyjskiej w Warszawie, sztandarowej szkole Nord Anglia. Piotr lubi ćwiczyć na siłowni, lubi kolarstwo, muzykę klasyczną oraz polską muzykę ludową. Pasjonuje go transmisja internetowa (tzw. streaming) do celów edukacyjnych.

___.jpg

ZBigniew jacynowicz

WYCHOWAWCA KLASY 6 B | HISTORIA | WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE

Zbigniew Jacynowicz ukończył studia licencjackie na Wydziale Filologii Angielskiej w Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych w Gdańsku oraz studia magisterskie na Wydziale Filologiczno-Historycznym Uniwersytetu Gdańskiego. Pracował jako nauczyciel historii i języka angielskiego w szkole podstawowej i gimnazjum. Jest redaktorem merytorycznym z ponad 7-letnim doświadczeniem w tworzeniu treści multimedialnych dla projektów e-learningowych, zaspokajających potrzeby klientów z bardzo wymagającej branży, jaką jest edukacja. Pracował przy ponad 100 projektach dla klientów pochodzących zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Pracował też w firmie Young Digital Planet, wydawcy treści e-learningowych. Dodatkowo jest właścicielem firmy mPlaneta RC, która zajmuje się sprzedażą i serwisem modeli zdalnie sterowanych.

Zosia_Plucińska.jpg

zofia plucińska

WYCHOWAWCZYNI KLASY 7 | PLASTYKA

Zofia Plucińska ukończyła Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu na Wydziale Sztuk Pięknych - kierunek Malarstwo. Uważa, że sztuka to najbardziej fascynujący zbiór ludzkich marzeń, "signum temporis", odzwierciedlenie epoki, jednak niosący ze sobą uniwersalne przesłanie i nade wszystko piękno. Zofia jest malarką, ale nadal zgłębia teorię sztuki, jej historyczne i kulturowe korzenie. Jest szczęśliwa mogąc dzielić się swoją wiedzą i entuzjazmem z innymi. Uczyła zarówno dzieci, jak i dorosłych zawsze dochodząc do wniosku, że nauczanie jest najlepszą formą nauki. "Każde dziecko jest artystą. Problemem jest jak pozostać artystą kiedy dorastamy" (P. Picasso). Jako przewodniczka po Trójmieście, chciałaby popularyzować wiedzę o miastach i ich wyjątkowej historii. W czasie wolnym lubi wyjeżdżać poza miasto, ciągle odkrywając uroki naszego regionu. Czasami wybiera dalsze miejsca jako cele swoich podróży.

Tomek_Garstkowiak.jpg

tomasz garstkowiak

WYCHOWAWCA KLASY 8 | KOORDYNATOR MFL + PFL | JĘZYK POLSKI

Tomasz Garstkowiak ukończył studia magisterskie na kierunku filologia polska na Uniwersytecie Gdańskim, a także studia podyplomowe na kierunkach: nauczanie języka polskiego jako obcego oraz dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Od 2005 roku pracuje z dziećmi i młodzieżą. W wolnym czasie czyta książki i słucha muzyki - jest kolekcjonerem płyt winylowych i kompaktowych. Prowadzi również w Sopocie Dyskusyjny Klub Filmowy. Jego pasją jest sport: regularnie biega i gra w tenisa.

Michał_Sobisz.jpg

michał sobisz

WYCHOWAWCA KLASY 9 | HISTORIA | INFORMATYKA

Michał urodził  i wychował się w Lęborku. Ukończył historię i filologię polską na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. Podczas swojej edukacji Michał rozpoczął kurs płetwonurka CMAS, spędzając każdą wolną chwilę na odkrywaniu tajemnic kryjących się pod wodą. Po obronie pracy magisterskiej zdecydował się na wyjazd do Wielkiej Brytanii. Praca w międzynarodowym środowisku pomogła mu w rozwinięciu umiejętności językowych.  Michał uwielbia książki, gry planszowe i komputerowe oraz pływać i podróżować.  

___.jpg

JOHN SOCHA

JĘZYK ANGIELSKI | WICE DYREKTOR PRZEDSZKOLA

John urodził się w Huddersfield, dużym mieście na północy Anglii. Studiował w Leeds Metropolitan University i Anglia Ruskin University, gdzie zdobył tytuł inżyniera systemów informatycznych. Po roku pracy w branży IT zrozumiał, że to nie praca dla niego, i na Uniwersytecie Bradford przekwalifikował się na nauczyciela szkoły podstawowej. Następnie pracował przez osiemnaście lat w katolickiej szkole podstawowej, dziesięć lat jako wicedyrektor. Po roku przerwy w kierownictwie, wziętego, by zająć się podupadającym na zdrowiu rodzicem, John wrócił do nauczania i zarządzania w świetnej szkole podstawowej w Leeds. Był wychowawcą klasy 5 i nauczycielem matematyki. Poza pasją do matematyki John ma zmysł do kreatywnego pisania, który nakierował na założenie biznesu online, tworzącego wysokiej klasy materiały edukacyjne pozwalające szkołom i nauczycielom korzystać z dynamicznych i inspirujących tekstów podczas zajęć. John mieszka w Gdańsku z żoną i trójką dzieci. Ma wiele zainteresowań, począwszy od piłki nożnej i kolarstwa, przez aktorstwo i reżyserię teatralną, po grę na pianinie, jak i zdobycie tytułu magistra szkoły filmowej, co jest jego życiową pasją.

Ilona.jpg

ilona warpas-Świderska

JĘZYK POLSKI | DORADZTWO ZAWODOWE

Ilona ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Gdańskim, a także studia podyplomowe na kierunku Stosowana Analiza Zachowania na SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym w Sopocie. W czasie studiów licencjackich uzyskała także uprawnienia do prowadzenia zajęć terapii pedagogicznej. Ilona przez pięć lat pracowała w szkole podstawowej pomagając dzieciom z dysleksją w przezwyciężaniu trudności w nauce. Posiada także doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu, które nabyła m. in. odbywając staż w Centrum Diagnozy i Terapii Zaburzeń Rozwojowych w Gdańsku. W wolnym czasie Ilona czyta książki, pisze artykuły na temat XIX-wiecznej literatury kobiecej lub biega. Ostatnio zafascynowała się także kaligrafią.

Grażyna_Borowska.jpg

GRAŻYNA BOROWSKA

JĘZYK POLSKI

Grażyna Borowska jest nauczycielem z wieloletnim doświadczeniem. Skończyła licencjat na kierunku nauczanie początkowe i wychowanie przedszkolne. Studia magisterskie ukończyła na Uniwersytecie w Białymstoku na wydziale pedagogiki i psychologii, specjalność edukacja wczesnoszkolna. Praca z dziećmi to jej pasja. Drugą z nich jest turystyka. Podczas wakacji zajmuje się prowadzeniem kolonii i obozów dla dzieci i młodzieży. Jest babcią Oliwii, wspaniałej łyżwiarki figurowej.


Eliza.jpg

eliza barecka

KOORDYNATORKA MATEMATYKI | MATEMATYKA

Eliza urodziła się w Olsztynie i studiowała na Politechnice Gdańskiej, gdzie ukończyła biotechnologię (tytuł magistra). Ukończyła studia podyplomowe z matematyki i informatyki na Uniwersytecie Gdańskim. Następnie ukończyła studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego w Gdańsku. Przeprowadziła się do Zjednoczonego Królestwa w 2007 roku, gdzie pracowała w szkołach średnich jako nauczyciel matematyki. Jest doświadczoną, entuzjastyczną i skupioną nauczycielką. Eliza pasjonuje się matematyką i daje młodym ludziom najlepszą możliwą edukację. Promuje głębsze zrozumienie pojęć z matematyki i pracuje przy projektach takich jak "Projekt Sierpińskiego", "NASA - badanie przestrzeni kosmicznej przez matematykę" lub "Big Bang STEM". Czas spędzony w szkole ukształcił jej indywidualne podejście i spojrzenie na uczniów, którzy są również częścią społeczności. Eliza jest głęboko przekonana, że wychowanie i kształcenie młodych umysłów odbywa się nie tylko w domu. Poza zajęciami, Eliza lubi spędzać czas z rodziną na całodniowych wycieczkach, szczególnie na świeżym powietrzu. Lubi też malować i czytać książki fantasy.

Lindsay.jpg

LINDSAY MCLEOD

JĘZYK ANGIELSKI | EAL

Lindsay pochodzi z Cambridge w Wielkiej Brytanii. Studiowała taniec i sztuki sceniczne w firmie Bodywork Company Cambridge, gdzie uczyła się tańca w baletowego, jazzu, współczesnego, stepowania oraz tańca musicalowego. Lindsay przeniosła się do Sopotu w 2008 roku, gdzie kontynuowała taniec z zespołem baletowym Opery Bałtyckiej, równocześnie ucząc jazzu w Dance Vision w Gdańsku. Postanowiła dokształcać się dalej swoje studia tańca i skorzystać z programu zaocznych studiów licencjackich na uniwersytecie Middlesex w Londynie opartego na praktyce przedmiotu. Zaczęła również uczyć języka angielskiego jako języka obcego i ukończyła kurs TEFL English (Londyn). W ciągu ostatnich 10 lat Lindsay uczyła angielskiego we wszystkich grupach wiekowych (3-70 lat), bazując na lekcjach tańca, fitnessu gier i zajęć w klasie, czy też konwersacji. Lindsay przez 5 lat pracowała w szkole podstawowej w Gdyni, ucząc konwersacji i tańca. Z grupą kilkoro studentów pojechała do swojego rodzinnego miasta, aby doświadczyć letnich i zimowych aktywności pomagających w nauce języka. W ramach wymiany gościła nauczycieli z Wielkiej Brytanii, aby wziąć udział w warsztatach tanecznych w Trójmieście i jej okolicach. Lindsay uwielbia nauczać tańca i języka angielskiego; zapewnia przez to uczniom fundamentalne i przydatne umiejętności na całe życie. Lindsay mieszka w Sopocie ze swoimi 2 synami. Lubią spędzać czas razem, robiąc coś aktywnego (skimboarding, snowboard, jazda na rowerze, trampolining i pływanie, a to tylko początek!) Pasjonuje się historią tańca jazzowego, choreografią, muzyką i filmem.

Lautenbach.jpg

magda lautenbach

WYCHOWANIE FIZYCZNE

Magda ukończyła Akademię Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku z tytułem magistra wychowania fizycznego. Jest także instruktorką pływania. W wolnym czasie czyta książki, głównie fantasy. Jej ulubionym pisarzem jest Andrzej Sapkowski. Magda jest wielką fanką aktywnego wypoczynku. Lubi pływać, jeździć na rowerze i jeździć na rolkach. Uprawia również kendo. Jej największym marzeniem jest wizyta i zwiedzenie Japonii.

___.jpg

ANNA OMIECZYŃSKA

ASYSTENTKA NAUCZYCIELKI WYCHOWANIA FIZYCZNEGO

Anna ukończyła Akademię Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku z tytułem magistra wychowania fizycznego. Ukończyła także studia magisterskie na Uniwersytecie Gdańskim na kierunku filologia angielska. Jest instruktorem pływania i trenerem. Uczenie dzieci jest jej prawdziwą pasją. Przed dołączeniem do British International School Gdańsk pracowała jako instruktor pływania i ratownik. W wolnym czasie Anna lubi pływać, spacerować z psami oraz tańczyć w Zespole Tańca Ludowego „Neptun” z AWFiS. Jest także byłą profesjonalną łyżwiarką figurową, biegaczką długodystansową i żeglarzem.

Dagmara.jpg

DAGMARA PIOTROWSKA

BIOLOGIA | PRZYRODA

Dagmara ukończyła biologię na Uniwersytecie Gdańskim. Zanim rozpoczęła pracę w BISG, prowadziła wiele zajęć naukowych i artystycznych oraz warsztatów dla wszystkich grup wiekowych. Przez wiele lat była współgospodarzem i współorganizatorem działań dydaktycznych na Uniwersytecie. Dagmara rozpoczęła pracę w BISG jako nauczyciel przedmiotów ścisłych. Wolny czas poświęca na kilka czynności, takich jak czytanie książek, muzyka, malarstwo, gry wideo lub gry planszowe. Stara się cieszyć każdą małą rzeczą w życiu.

Karolina.jpg

KAROLINA HŁASKO

GEOGRAFIA

Karolina ukończyła geografię na Uniwersytecie Gdańskim (magister) oraz nauczanie języka angielskiego (licencjat) także na Uniwersytecie Gdańskim. Po ukończeniu studiów specjalizowała się w dwujęzycznym nauczaniu geografii podczas pracy w jednej ze szkół IBO w Trójmieście. Jest certyfikowanym egzaminatorem krajowych egzaminów zewnętrznych (CKE) w Polsce. Od 2018 roku została zakwalifikowana do nauczania jeszcze jednego przedmiotu IBO - Enviromental Systems and Societies. Karolina uwielbia pokazywać dzieciom, że geografia jest wszystkim, co nas otacza i że bez geografii zmierzalibyśmy donikąd! Interesuje się kwestią zrównoważonego rozwoju, w szczególności zrównoważonego środowiska miejskiego. Jej hobby to jazda rowerem po Kaszubskim Pojezierzu, ogrodnictwo i wędrówki po górach. Karolina jest pasjonatką podróżowania, potrafi godzinami planować, przygotowywać wycieczki, aby potem pokazywać swoim dzieciom piękno świata.

Ula_Demczuk.jpg

URSZULA DEMCZUK

NAUCZYCIELKA WSPOMAGAJĄCA | EDUKACJA DLA BEZPIECZEŃSTWA

KOORDYNATORKA SEN ORAZ PSHE

Ula urodziła się i wychowała w Zamościu. Ukończyła psychologię ze specjalnością neurobiopsychologia na Uniwersytecie Gdańskim. Obecnie Ula jest w trakcie studiów podyplomowych na kierunku edukacja specjalna i logopedia. Pracowała jako nauczyciel wspomagający dla dzieci z różnymi cechami autystycznymi, z zaburzeniami integracji sensorycznej oraz problemami z czytaniem i pisaniem.  Ula prowadzi również terapie ręki, jak i zajęcia Metodą Ruchu Rozwijającego Veroniki Sherbone. Swój wolny czas spędza na zumbie oraz tworząc swoje własne pomoce terapeutyczne.

Patrycja_Ziółkowska.jpg

PATRYCJA ZIÓŁKOWSKA

NAUCZYCIELKA WSPOMAGAJĄCA

Patrycja jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego (na kierunku pedagogika wczesnej edukacji z językiem angielskim), a obecnie robi studia magisterskie na kierunku pedagogika specjalna. W BISG jest ona nauczycielem wspomagającym i to stanowisko sprawia jej dużo radości, jako że pomaganie ludziom jest bardzo istotną częścią jej życia. Patrycja interesuje się sztuką, fotografią, psychologią oraz literaturą. Uwielbia podróżować, oglądać mądre filmy i słuchać muzyki. Jest zadowolona z bycia częścią zespołu BISG, który postrzega jako niezwykle pozytywny i kreatywny.

___.jpg

MAGDALENA ZAWADZKA

MUZYKA

Magdalena jest absolwentką studiów magisterskich na Akademii Muzycznej w Gdańsku na kierunku Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej. Ukończyła dwie specjalizacje - edukację muzyczną zintegrowaną z językiem angielskim oraz animację kultury z elementami arteterapii. Podczas swojej edukacji często brała czynny udział w międzynarodowych konferencjach dla nauczycieli oraz studentów edukacji muzycznej. Od 4 lat współtworzy Chór Kameralny 441Hz, który ma za sobą sukcesy na międzynarodowych festiwalach, takich jak Llangollen International Musical Eisteddfod czy Slovakia Cantat oraz wydawnictwa muzyczne (płyta Song of The North). Jednym z ostatnich wydarzeń była współpraca z Bobbym McFerrinem. Od 4 lat spełnia się w roli nauczyciela rytmiki oraz muzyki. W swoim dorobku ma prowadzenie warsztatów z emisji głosu, przygotowywanie przedstawień, inscenizacji słowno-muzycznych oraz koncertów ze swoimi uczniami.

Alberto.jpg

ALBERTO BUSTOS RODRIGUEZ

JĘZYK HISZPAŃSKI

Alberto Bustos urodził się w pięknym mieście La Coruña w północno-zachodniej Hiszpanii. Studiował fotografię artystyczną i projektowanie w Szkole Sztuki Pabla Picassa w La Coruni. Ukończył także nauczanie w szkole podstawowej ze specjalizacją muzyka na Uniwersytecie Santiago de Compostela. Następnie przyjechał do Gdańska w ramach programu Erasmus, gdzie przez rok studiował na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Gdańskiego. W 2011 r. Alberto wziął udział w EVS (European Volunteer Service) w Warnie w Bułgarii. Przez rok pracował tam w sierocińcu, jak i brał udział w prezentacjach dotyczących wolontariatu w szkołach średnich. Uczestniczył także w ekologicznych festiwalach odbywających się w Warnie i bułgarskich górach. W 2012 roku Alberto wrócił do Gdańska, aby jako wolontariusz wziąć udział w Mistrzostwach Europy w piłce nożnej. do czerwca 2018 r. uczył w Akademii Hiszpańskiej. Od tego czasu jest także nauczycielem języka hiszpańskiego w Ateneum Szkoła Wyższa na Wydziale Filologicznym. Uwielbia podróżować, chodzić na koncerty i letnie festiwale, szczególnie rockowe.

Paulina_Bobrowicz-Tempinska.jpg

paulina bobrowicz - tempińska

JĘZYK FRANCUSKI

Paulina zaczęła swoją przygodę z językiem francuskim we francuskojęzycznej części Afryki, gdzie spędziła dzieciństwo. W latach późniejszych ukończyła studia magisterskie na wydziale filologii romańskiej Uniwersytetu Gdańskiego, ze specjalizacją nauczycielską. Ukończyła również studia podyplomowe w Warszawie na kierunku edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna oraz liczne kursy i szkolenia we Francji dla nauczycieli języka francuskiego jako obcego w grupach wielonarodowościowych. Paulina jest tłumaczem przysięgłym języka francuskiego. Związana jest z Francją, gdzie stara się być przynajmniej raz w roku, stale dokształcając się, by być na bieżąco z nowinkami edukacyjnymi. Prywatnie, Paulina jest mamą 10-letniego Pawła, uwielbia czytać, ćwiczyć i oglądać kryminały.

___.jpg

JĘZYK NIEMIECKI

Anna_Piotrowicz.jpg

ANNA PIOTROWICZ

PSYCHOLOŻKA

Anna rozpoczęła pracę w BISG w 2011 roku. Najpierw uczyła przyrody. Na wydziale biologii Uniwersytetu Gdańskiego uzyskała tytuł magistra z ekofizjonomii zwierzęcej. Od 2017 roku jest szkolnym psychologiem. Psychologię ukończyła również na Uniwersytecie Gdańskim otrzymując tytuł magistra z psychologii klinicznej. Anna jest także terapeutą rodzinnym z ukończonym programe Kids Skill, skierowanym głównie do dzieci. Jej największymi pasjami są p[dróże i czytanie książek, tak więc postanowiła spełnić swoje marzenie i wraz z najlepszą przyjaciółką załóżyły malutki „Bookarnik“, który udostępnia terapeutyczne książki dla dzieci.

 

Paweł_Kaczanowski.jpg

PAWEŁ KACZANOWSKI

SZACHY

Paweł jest nauczycielem gry w szachy. Swoją szachową karierę zaczął w wieku 6 lat i od tamtego momentu było to jego główne zajęcie. 5 razy zdobywał mistrzostwo Gdańska ze swoją szkołą w drużynowych rozgrywkach młodzieżowych, raz zdobył też indywidualne trzecie miejsce w Otwartych Międzynarodowych Mistrzostwach Gdańska. Po dziś dzień pozostaje aktywnym graczem starającym się zdobyć kategorię mistrza karjowego. Poza szachami Paweł grał w koszykówkę w liceum, a także w futbol amerykański w trakcie studiów, obecnie siłownia została miejscem gdzie próbuje utrzymać formę sportową. 


___.jpg

ALICJA ZAKRZEWSKA

RELIGIA

Alicja pochodzi z Podlasia, a w Gdańsku mieszka już od 15 lat. Ukończyła Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Gdańskiego. Po studiach pracowała głównie w organizacjach pozarządowych, gdyż lubi łączyć pracę z pomaganiem innym. W międzyczasie, z powodu zainteresowania kwestiami wiary i duchowości, ukończyła studia teologiczne w Gdyni. Od zawsze również kochała dzieci, dlatego 2 lata temu postanowiła zmienić kierunek zawodowy i zostać nauczycielką religii. W tym celu ukończyła także studia pedagogiczne w Gdańsku. W BISG Alicja pracuje od 2018 roku. Lubi aktywnie spędzać czas, zwłaszcza jeździć na rowerze i pływać, a także spotykać się ze znajomymi oraz czytać książki.

Vongai_Chidyandunge.jpg

VONGAI CHIDYANDUNGE

BIBLIOTEKARKA

Vongai pochodzi z Zimbabwe, zaś w Polsce mieszka od 10 lat. Studiowała przedsiębiorczość w biznesie. Jest dumną mamą trójki dzieci. Wszystkie rozpoczęły naukę w BISG w 2016 roku. Vongai lubi gotować oraz podróżować.


Tatenda.jpg

TATENDA JECHE

BIBLIOTEKARKA

Tatenda kocha czytać, zwłaszcza prozę i poezję. Niedawno przyjechała do Polski. Docenia bogatą różnorodność kultur w otaczającej ją społeczności. Tatenda ma duże doświadczenie w administracji. Pracowała na tym stanowisku przez ponad 8 lat. Najpierw w Old Mutual, a następnie w Nyaradzo Life Inessurance. Sprawiało jej to ogromną przyjemność. Tatenda kończy kończy zdobywać kwalifikacje w zakresie zarządzania i nauk ekonomicznych w ramach UNISA.

Ada_Goworowska.jpg

adrianna goworowska

Adrianna Goworowska ukończyła z wyróżnieniem Gdańskie Liceum Autonomiczne, studiowała Malarstwo na Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku, a także Archeologię na Uniwersytecie Gdańskim. Obecnie studiuje Pedagogikę Wczesnej Edukacji na wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego. Swoje doświadczenie z dziećmi i młodzieżą zdobywała pracując dwa lata jako opiekun świetlicy w BISG, a obecnie pracuje na stanowisku asystent nauczyciela klasy 3KA i 3AA. Przez wiele lat zajmowała się też organizacją rejsów najpierw jako opiekun, później jako instruktor żeglarstwa, pracując z młodzieżą w wieku od 13 do 17 lat,  odnosząc w tym czasie duże sukcesy sportowe.